Szkolny Budżet Obywatelski – czas na prezentację zgłoszonych projektów!
Niesamowita kreatywność, ogromne zaangażowanie i masa świetnych pomysłów – tak w skrócie można opisać projekty zgłoszone przez naszych uczniów w ramach Szkolnego Budżetu Obywatelskiego!
Wśród propozycji znalazły się m.in. strefy relaksu, czytelnicze inicjatywy, nowe sprzęty sportowe, a także kreatywne przestrzenie do nauki i zabawy i wiele więcej. Każdy projekt to dowód na to, że nasi uczniowie chcą zmieniać szkołę na lepsze!
Teraz czas na promocję! Przez najbliższe dni każda klasa i społeczność szkolna będzie mogła zapoznać się z propozycjami, a następnie wziąć udział w głosowaniu i zdecydować, które pomysły zostaną zrealizowane.
Śledźcie nasze media społecznościowe oraz tablice informacyjne w szkole – już wkrótce więcej szczegółów! Niech wygrają najlepsze pomysły!
W piątek, 14 lutego, klasy dwujęzyczne IIIf i IIf miały okazję porozmawiać w języku francuskim z native speakerem podczas lekcji poświęconych frankofonii. Pan Aymerick Jubel, stażysta z Francji w Instytucie Francuskim w Warszawie, zachęcał do wyjazdów na studia, staże i kursy do krajów francuskojęzycznych w celu doskonalenia umiejętności językowych.
Był Kahoot, były nagrody.
W czwartek 13 lutego pasjonaci snowboardu i narciarstwa mieli okazję skorzystać z uroków białego szaleństwa w Kluszkowcach. Warunki na stoku były wyśmienite. Pogoda również dopisała, dzięki czemu, podczas zjazdów można było podziwiać malownicze krajobrazy Pienin, Tatr i Jeziora Czorsztyńskiego. Dziękujemy panuprof. Stefanowi Gwiżdżowi za świetną organizację wyjazdu.
Zapraszamy na wystawę prac uczniów i uczennic przygotowanych pod opieką dr. hab. Marka Batorskiego.
Wernisaż 14.02.2025 godzina 18:00.
Kuźnia Ośrodek Kultury Norwida Os. Złotego Wieku 14
7.02.2025 roku to Dzień Liczby Eulera.
Grzegorz Lis, uczeń klasy 3D przeprowadził serię wykładów przybliżając pojęcie liczby Eulera. W wydarzeniu tym wzięli udział uczniowie klas 3B, 3D, 4B i 4D.
Grzegorz Lis, uczeń klasy 3D przeprowadził serię wykładów przybliżając pojęcie liczby Eulera. W wydarzeniu tym wzięli udział uczniowie klas 3B, 3D, 4B i 4D.
Płynna wędrówka przez zagadnienia dotyczące granic ciągów, pochodnej funkcji, trygonometrii wprowadziła słuchaczy w świat liczb urojonych, wprost do tożsamości Eulera.
Było inspirująco!